Bloggpaus

Heeej allihopa :)
Jag ska nog börja me att säga att jag har haft bloggpaus. Eftersom jag var hos pappa på Blidö. Det var skit roligt där men några moments tråkade jag.. men då finns ändå mobilen till hands. Pappa har ingen dator så de fick bli smsa me kompisar när jag hade tråkigt..  :S men jag överlevde jue :P  men nu e jag hemma, fast jag e inte hemma just nu för jag e faktiskt hos Hannah.. har sovt över :) de e jue sista dan på lovet och den fick jag ha roligt på.. Ida ska typ jag och Hannah på bio me 2 killar :P  snacka om raggare man e.. :P Men jag e inte helt säker om vi ska gå.. :O  men de var om dan..

Jag såg att några bråkat på mitt inlägg om Usher..  -_-  Till Nada: de här låter kanske konstigt men jag har faktiskt sagt till Ebba att säga vad hon tkr.. de e inte meningen att hon ska ljuga. Och hon lägger jue inte skulden på mig då.. :)

Till Ebba: Du får gärna säga vad du vill, och jag håller me om allt du skrev om Usher.. Fast bråka har väl inge mening.. :P Fast du bestämmer jue..

Till anonym : Jävla fegis skriv ditt namn nästa gång istället för att skriva skit till en av mina kompisar!!

Till Anak: lägg dig för i helvete inte i, du har inge me de här att göra.. du e säkert också skit ful!!!

Till Sabah: du behöver inte lägga kommentar på min blogg.. tack så mycke i förhand!! för du lägger bara dig i!!

Det var allt jag ville säga, dem som bråkar me Ebba, bråkar me mig!! Sry!!!

Kramar // Natta

Kommentarer
Postat av: Nadaa

svikare ...

2009-04-13 @ 10:47:56
Postat av: sabah

asså jag vill inte att du ska skriva om mej på din blogg fatta det ...... , !

2009-04-13 @ 16:45:11
URL: http://tjeejjen.blogg.se/
Postat av: Nån som ska akta sig

såra inte mina vänner!

2009-04-13 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0