........

Heej allihopa,
Vet inte riktigt vad jag skriva faktiskt :O
Ebba gick iaf hem när spanskan skulle börja och jag hoppas inte hon gör så imorgon.. hon gillar inte spanska så drf gick hon tror jag.. :S  Men iaf så höll hon på att berätta allt som hände i alla Twilight böckerna ( som också händer i filmerna ) och nu vet jag jätte mycke :( kmr ju inte bli så roligt sen när jag ska kolla på filmerna :P
Men allvarligt, det har inte hänt nåt ida typ.. :O Jo , Bella var sjuk.. Krya på dig <3 :)
hoppas du kmr imorgon.. :P  ONEJ!! glömde men vi har spanska och so prov imorgon.. usch vad jag kmr få plugga :( :(
Nu har jag ju rätt så tråkigt och chattar lite ba.. men snart måste jag börja städa mitt rum :( det kmr ta 3 timmar jue.. måste dammsuga, tvätta golvet, städa om allt i hela min garderob och torka fönstren .. med mera.. :) hmmm, jag får iaf pengar för de :P   juste ska dra till stan sen om jag nånsin blir klar me städningen :O  Kanske lägger upp nåt sen om jag ens kmr åka.. :P aja nu har jag helt slut på ideer vad jag ska skriva så Heeej Dååå..

Pussisar / Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0