...

Heej
Jag har inte skrivit ofta men jag har varit lite upptagen :P
juste, snart e de ju valborg och majelden :) de kmr vara fett kul där jue :P
ehhm, om ida antar jag. Jag var i skolan som vanligt men bara fram till lunch.. Sen stack jag hem för jag skulle till affären där jag köpte min mobil eftersom den ska in på lagning :( fast den e ju inne nu.. :P felet på den var displayern och lagningen kostar 800-1000 kronor.. Mamma fick damp på dem bara för de var SonyEricssons fel att dem går sönder så lätt för att dem inte fixar mobilerna ordentligt när dem gör dem :O Och mamma har faktiskt rätt :)
Men jag fick typ iaf 10 sms som jag inte kunde svara på för att jag inte såg vad de stog efter som displayern va sönder :/ Men jag ska jue få en ny mobil.. de har min mammas kusin lovat.. annars skulle mamma köpa en :P
Hmm.. vad mer ska jag skriva? :O 
Eftersom Simon ( en kille jag känner ) inte vet att min mobil e sönder så vet jag inte hur jag ska få honom att förstå.. :o han kollar ju inte min blogg, men jag har skrivit de på face och hoppas han ser de :P
Usch.. kom precis på att jag har en hel vecka framför mig me skola :(
Åhh nu vet jag vad jag ska skriva :P jag var ju på grönan igår och de var skit roligt, jag gick me en av mina kollo kompisar och hennes kusin.. vi hade skit roligt xD men de läskiga var Insane! höll på att dö asså! :O jag fick åka den ensam eftersom att Emel ( min kollo kompis ) och Matilda ( hennes kusin ) inte våga :O  Fast jag var nära på att fega ur men åkte ändå :P Den var jue skit läskig men lite spännande :) sen åkte vi Popexpressen typ 5 gånger och Bergodalbanan ( vet inte riktigt hur jag ska skriva namnet :O ) typ 10 gånger .. de var synd att de var 15 minuters köer typ på allt :(

aja nu ska jag inte uppehålla :P

Kramar // Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0