God morgon

Heej.. Jag har typ precis vaknat men jag mår verkligen inte bra.. Jag mår skit illa .. Men som att mamma nånsin skulle tro mig.. Hon kmr bara säga att jag inte vill gå till skolan och därför säger jag så.. Men vafan de e ju sant.. Jag vill inte kräkas :( inte för att jag har kräkfobi , som ebba har, utan de känns så vidrigt.. Jag hade kräkfobi när jag var 6 - 9 men sen kom jag över de och jag vill ju inte att de ska börja igen.. Jag har inte kräkst på riktigt på jätte länge .. Jag har alltid haft hulkningar men aldrig riktigt kräkst.. Men aja nu ska jag sluta snacka om de.. De e ju inte direkt trevligt.. :P jag vet att jag inte skrev igår kväll.. Men jag hade ingen lust.. :( jag hade ju precis städat och så och så hann jag inte till stan.. :( men jag fick sitta och göra läxor istället.. :( skriver senare , hoppas jag .. Kram Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0