Hmm :P

Heej allihop..
Jag vet en grej som nu Hind också försöker lägga på mig.. men jag vet inte om de riktigt e hon..  :o
alla kommentarer som skrivs typ " HAHAHAHA JÄVLA TÖNT HAHAHHAHA "
Dem brukar va från Hind men hon säger ju att de inte e hon så jag vet inte... och de här e till Hind: Jag försöker inte lägga nåt på dig utan sa att dem som skriver så brukar va från dig, och jag vet att du försöker kanske bli vän me dem igen bara för att vi e ovänner.. men jag e inte helt säker på de...

Iaf så tänker jag sluta hålla på nu som dem andra, vill inte va barnslig och hålla på och säga: om du säger flera dumma grejer så säger vi en hemlis om dig...
????? vad ska jag säga lixom?? De e omoget.. men jag tänker inte bråka och ni kan fortsätta va omogna... Jag e som jag är Fanny, Bella , Ebba  .... och jag e lycklig över de... :P

Men nu om dan: Den var ganska tråkig och jag orkar inte skriva tråkiga detaljer, men på svenskan hade vi roligt :P vi hade ute lektion och de var skönt!

Kramar // Natta

Kommentarer
Postat av: --

skriv inte om oss, fatta!

2009-04-29 @ 16:46:29
Postat av: Hind

Jag försöker inte bli vän med dom!! Hur ska du kunna i så fall veta de! Jag vill inte bråka mer alls, och de e du som skrev allt! Föresten!! vad ere du ska säga för hämlis om mig? Säg de! Jag lämnar ju i alla fall mitt namn! Och jag skriver inte "HAHAHA TÖNT......." Jag vet att du vill sätta de på mig, men jag vet vad de e jag skriver och inte skriver!Den ända jag kan lita på e ju marzia, och ingen annan!!! Och just nu e jag SUUUR!!

2009-04-29 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0