Ja vad ska jag säga?

Heej
fick bara lust att skriva de här.. Ebba har gjort en video till Hannah om hur mycke hon sakna henne.. de fick mig att komma på 2 kompisar till mig.. som jag saknar så att jag dör! Jag har ju inte varit me dem på ett tag och de tär på en.. jag har ju åkt till dem för att kolla om dem har flyttat.. men jag har inte vågat kolla om dem e hemma.. det var jue ett tag sen liksom, jag har oxå försökt få tag i dem men de har inte gått så bra.. tyvärr e jag inte så modig att jag bara plingar på , när man inte setts.. vad ska jag säga lixom? om vi kan göra nåt? om vi kan träffas några dagar då och då? Om vi kan byta nr eller snacka på msn?  men skit i de.. jag ska åka dit i helgen.. känner mig tvungen :O men kram på er.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0