jajamen..

Heej..
Ida så kan man ju inte säga att jag har mycke att skriva om, de har ju varit bra väder iaf och jag och Hannah solade och så :) vi köpte också glass och de va ju gott :P hmm, juste, det finns typ nån insamling där man ska skriva sitt namn om man vill att Twilight stjärnorna ska komma hit till sverige :O jag kan inte fatta de men dem hade typ redan samlat ihop 5700 nånting när jag och Hannah kolla.. nu måste de ju vara 20000 snart :P alla måste ju fan vilja att dem ska hit :O jag vill iaf de :) och jag skrev på , nu e de bara att vänta och se om dem kmr hit på premiären till New Moon :) jag hoppas de för hela mitt liv <3333333  På sönda blir de ju grönan och jag ska fan våga åka Insane!! jag vill verkligen de :P nu har jag nog inge mer och skriva faktiskt :P

Heej Dåå / JUste glömde skriva att jag kanske inte ksriver mera ida.. :O vi får se

Pussisar / Natta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0