Buss jäkel!!

rherh

Heej!
Idag hade vi friluftsdag i skolan... tråkigt.. :/ Det hände nåt med Bella men jag vet inte vad... Men vi sluta i alla fall 10.. Jag och Sussie gick till dalens sjukhus för att vänta på bussen.. Men den skulle inte komma förs 22 min.. så vi gick in i cafeet. där satt vi och skickade låtar tills jag såg att en buss precis gått... xD Det var hennes buss så vi fick vänta på nästa... Men efter ett litet tag såg jag en buss till som gått... och det var också hennes... Hahaha...! Men sen kom en till buss, jag trodde det var hennes men det var det inte... Sen så hade vi lite tråkigt och Sussie tar upp ett gigantiskt tuggummi ur fickan och jag bara shit!! Men när vi skulle dela på det så fick vi fråga om en hammare men det fanns inte där.. men vi använde en sten.. nääe bara skoja... hahaha... men vi fråga en som jobba där om han kunde hjälpa.. vi trodde att det skulle höras när han tog sönder den.. typ: bang,bang, baaaannnnggg!!!! men det var tyst.. Sen fick vi den och den var itu.. sen satte vi oss ner och plötsligt såg vi bussen som åkt förbi igen... Faann asså... men sen så drog vi till biblan.. ( egentligen ville Sussie till ungdomsmottagningen, för att hämta kondomer ) , fast hon skoja med mig... Haha.. Men det var inte öppet på biblan än så vi vänta lite.. men nu sitter vi här och garvar ihjäl oss om vad som hänt idag!!! :)

Puss & Kram/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0