Cp skadad lärare!!

hdf

Hej!
Idag i skolan hade vi städdag! usch säger jag bara..... :/  Men i alla fall, Omar ritade på hans och Steffis bord. Sen så suddade och tvättade han bort allt på sin sida av bordet och sa till vår lärare att Steffi hade ritat på sin sida av bordet! Då gick våran lärare ut och skyllde på Steffi att tvätta på sin sida. Men det var inte Steffis fel. Vår lärare heter Beppo. ( Men han kallas Bollsemlan ). Sen blev jag skit arg så jag gick in och tvättade det där förbannade bordet och sa till killarna att de inte förtjänade att finnas. :/ Det e så sant som det e!! Sen kom vi tjejer på att  "Bollsemlan" har varje gång som killarna gjort nåt har han skyllt på oss! Så nu kallar vi honom också för  "Kvinnorasisten". Han har typ nåt emot oss!

Ännu en gång, Bebbi jag saknar dig! :(   Du måste komma imorgon!!!!

Kram & Puss / Nathalie     
skriv gärna i kommentarerna!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

"Bollsemlan" bästa smeknamnet ju natta :)

2009-02-06 @ 15:31:56
URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: marzia

hahah natta vart gfär du allt ifrån fett bra namn till beppo

2009-02-06 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0