Födelsedags barnet Jeremy!!! :)

jg

Hej ville bara lägga upp en bild på Jeremy. Han fyller 20 idag!!! :O   Han e så jävla snygg!!! Och så ville jag skriva vad som hänt idag. Faktiskt idag har varit en väldigt lugn dag. ( Förutom Jeremys födelsedag ). Men jag hade i alla fall med mig pengar till skolan och vi köpte skit mycket godis..... mums...  (=  Sen hade vi en tråkig spanska lektion också. Tyvärr så var inte Ebba i skolan idag... Saknar dig Bebbi..... Finns det nåt mer att skriva??? :O Neej faktiskt inte. Men jag vill skriva att jag e tacksam att Bella gjorde denna blog till mig och att Fanny ska fixa blogg design till mig..... (=  TACK!!

Bella, Steffi, Ebba, Hind, Fanny, Marzia och alla mina andra kompisar i mitt liv!!! :p
TACK FÖR ATT NI FINNS!!!!! (=

Puss & Kram / Nathalie

Kommentarer
Postat av: den syster pauline

han var snygg:O

2009-02-05 @ 20:20:27
URL: http://smartisen.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag saknar dig med! Men jag kommer imorgon, bajs so prov.!

2009-02-05 @ 21:17:14
URL: http://bebiis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Puusssisar, sötis <3

2009-02-06 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0