Godmorgon & allvarligt snack!

Heej Jag vakna precis och skulle skriva när jag märkte 1 kommentar från "nån". Fan vad fegt att skriva så men inte säga sitt namn. Och sen att själv stava fel och bli Dissad från en av mina bästa kompisar. Tack Ebba! Som tur e så kunde i alla fall Ebba stava rätt. :) För hon e smart. Men nästa gång du vill lägga en spydig kommentar, skriv ditt namn då. Hoppas du ser det här och får lite vett i huvudet. Jag skrev inte namnet på filmen för jag inte visste hur man stavade den där hundens ras. Så ursäkta mig då! :/ Men nu tänker jag lämna det bakom mig och se framåt. God morgon då: Idag när jag vakna så hade jag drömt världens bästa dröm. Orkar inte berätta just nu men jag hoppas det blir till verklighet..... =) Men måste sluta skriva. Har ju skrivit fett långt snart. Hej då! Ps. Love you Ebba! <3 Puss & Kram / Prinsessanbus ( Nathalie )

Kommentarer
Postat av: marzia

natta e inte jag bäst ?? jag som är mormor !

2009-02-09 @ 12:21:11
Postat av: Ebba

haha, tycker du att de där e långt skrivet :)?

kolla mitt inlägg från igår! xD jag kunde bara inte sluta skriva.

2009-02-09 @ 12:51:47
URL: http://bebiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0