Heeeeeej!

Hejsan mina små läsare.... Idag i skolan var inte Bella där :( och igår hade hon åkt till sjukhuset... Men jag vill inte snacka om det, det e bara för sorgligt. ( Ni skulle förstå om ni var där ). Men i alla fall efter skolan gick jag med Ebba hem. Vi hade skit roligt och vi skoja lite med Max och webbkameran... Och så fortsatte vi på Bellas och Ebbas sims familj... Det var riktigt roligt... :) Men det roligaste var när jag skulle lära Ebba att göra låtsas pruttar i handflatorna.... Hihihi.... xD det var så Jävla roligt. Och sen på youtube när vi sökte på Eminem - 8 mile såg vi världens bästa videoklipp. Jag kände inte igen den först men sen gjorde jag det. Ebba ba, vad kmr hända? Jag ba, fortsätt kolla. Och sen så hoppade värsta läskiga grejen fram och hon bara skrek och till och med jag blev rädd... :o Ebba inte skrämmas :o men aa och så skratta vi lite till och så... Måste gå. Puss & Kram / Prinsessanbus - nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0