Heej igen :)

tj

Heej igen....
Asså jag hinner skriva lite då! Idag så vakna jag 5 imorse, fan vad jobbigt.... :/  Men dan blev värre! Jo vid lunchen åkte hela vår klass på hanboll. Vår skola hade skol-dm... Vi sööööööggg!!! Men jag stack innan allt var slut.. Men jag skulle hem och Hind ville åka på mitt kort :P Men när vi kom innanför spärrarna sa en kille att vakterna ropa på hos.. så vi fick hoppa på närmaste tåg som ändå gick hemåt... :) Sen fick jag reda på en liten hemligheten om en tjej jag känner...kommer nog få lite anklaganden från henne... hoppas inte det! :/ Aja ska försöka skriva oftare nu men för nu Hej då!


Puss & Kram / prinsessanbus / natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0