Heej....

Idag var världens sorgligaste dag! Idag i skolan så puttade 2 killar i 7c in Hind rätt i ett skåp.. Hon slog huvudet jätte hårt.. Först så hade hon bara ont i huvudet sen så blev det värre, så vi gick ner till matsalen och hämta is.. Där sa dem sen att vi skulle upp till Tuben så vi gjorde det... Där fick vi vänta ett tag och Hind blev värre och värre och jag börja gråta... :( det var så Jävla äckligt... Sen kom typ sjuksköterskan och typ snacka me henne, sen fick vi släpa ner henne till sjuk-stället (vet inte vad det heter) och sjuksköterskan maria som hon heter kolla hennes blod tryck och så... Typ alla vi hade träffat trodde hon hade hjärn skakning. Men maria ba nej det har hon inte... Men sen efter skolan så fick jag typ ett sms från hinds syster där det står att hon e värre än vad vi trodde men att hon också hade hjärnskakning. Så vi hade rätt och vi e inte ens bildade om det... Och om hon inte blir bättre skulle hon hamna på sjukhus!! Jag tycker så himla synd om henne! :( Aja hej då... Puss & Kram / Nathalie

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag tkr så synd om henne :/ det var så hemskt att se henne när hon hade så ont. Skrev precis om det på min blogg oxå! Hoppas verkligen att hon blir bra snart <3

2009-02-16 @ 19:43:47
URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0