Hehehe......

Snodde denna från Bella, belluss.webblogg.se  som snodde den från bebiis.blogg.se    HEHEHEHE....... :)
99 saker du inte visste om mig xD

1. Fullständigt namn? Nathalie Alexandra Bianca Bofeldt
2. Exakt ålder? 13
3. Vart bor du? Stockholm
4. Bor tillsammans med? Bara jag och mamma :)
5. Husdjur? Inget än så länge :P
6. Färg på ditt hus? beige
7. När är du född? 11/7-1995
8. Klass? 7ad
9. Vilket år tar du studenten? Vem vet..
10. Något jobb? hmm... aa.. att vara bäst..
11. När ska du sova ikväll? När jag inte längre orkar vara vaken :o
13. Duschat idag? Nej, det blir ikväll ( somnar i duschen ) :o
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Ja
16. Vad har du ätit? Mkt säger jag bara...
17. Dagens klädsel? Jeans, linne och nytorps-tröjan
18. Dagens smink? Puder, mascara, mm..
19. Dagens sötnos? Marzia
20. Dagens roligaste? Ett skämt från en kompis ( ramla ur soffan )
21. Har du många vänner? Ja, ska räkna upp alla :) ( 85, 86, 87... )
22. Hur många har du kysst? E inte det privat?....
23. Vem kramade du senast? En katt......
24. Hur många har du haft sex med? Hallå.. för privat...! :o
25. Hur många har varit otrogna med dig? Inga, hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? Hemligt.... ;)
28. Vem pratade du med i telefon senast? En av mina bästisar... ( nr: 53 )
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? från Steffi, Har den skrivit nåt mer?


FAVORIT:
31. Film? Ehh, vet ej?? Många!
32. Låt? Alla Jesse McCarteny låtar..
33. Mat? Tacos
34. Dryck? Hallonsoda :)
37. Stad? Sthlm
38. Land? Sverige
39. Ämne i skolan? Rast
40. År? Har inget favo år.. ( inte än i alla fall )


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Nada
42. Personen du kysste/pussade? De du
43. Gången du spydde? Har aldrig spytt i hela mitt liv.. ( lovar!! )
44. Gången du grät? Idag, imorse
45. Pizzan du åt? vesuvio
46. Gången du var i göteborg? vet ej
47. Gången du var i stockholm? Bor där
48. Gången du var full? Aldrig
49. Gången du var hög? Jag är alltid hög när jag är med en kompisarna <3
50. Personen som såg dig gråta? Min tv, om det räknas??


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Vitt
52. Hund eller katt? Kan inte välja
53. Ut och festa eller hemma och mysa? ut och festa
54. Tv-spel eller datorspel? Data.. :)
55. Singel eller upptagen? "HEMLIGT"
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? Inget av de :S
60. Svart hår eller blont? Blont
61. Blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Chocklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller stockholm? Stockholm,ofc!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? Prickigt
68. Älska eller älskas? Båda <3
69. Leva eller dö? Leva :S


ANTAL:
70. Personer du älskar? Rätt många
71. Personer du hatar? Några få
72. Personer som sagt jag älskar dig? Rätt många
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? oj..
74. Glassar du ätit på en dag?  Många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga vad jag vet
76. Gånger du haft minnesluckor? Rätt många
77. Piercingar har du? Ett i vardera öre,om det räknas
78. Personer du saknar just nu? Mina gullungar <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? Minns ej


VEM:
80. Vill du kyssa nu? Jesse McCartney el. Jeremy Sumpter :)
81. Ska du träffa imorgon? Klasskompisarna och lite andra
82. Sjöng du senast för? Imorse, för mig sj...
83. Hade du senast en msnkonversation med? Nada
84. Spelade du tv-spel med senast? En kompis
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Finns många
86. Kasta en sten i huvudet på? Några som jag hatar...
85. Förtjänar att dö? Elaka människor
87. Vill du sova brevid inatt? Min nalle xD
?
?
?
?

VAD:
92. Vill du helst göra nu? Äta godis xD
93. Önskar du att du slapp göra? Allt tråkigt
94. Villl du ha nu? Mina älsklingar bredvid mig... <3
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En träff med massor av kändisar.... :) xD
96. Längtar du till? Sommaren 09
97.Tycker du om dina betyg? Har inte betyg än
98. Ångrar du i ditt liv? Några saker
99. Är det bästa som har hänt dig? Att träffa alla mina änglar i mitt liv... <3333 :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Klart du spytt ngn gång.Jag menar när du avr bebis måste du gjort det.Alla bebisar spyr!

2009-02-10 @ 20:39:56
URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: marzia

nr 19 !!!! var ju såklart BÄST !

2009-02-11 @ 17:46:46
Postat av: mamma bofeldt

du måste väl älska mamma som alltid funnits där o dina syskon kim 23 år o paoline 9 år o din pappa som är pappa bara när han vill men det är bara att skita ihälsa till daniel att jag hopppas allt går bra om han vill kan han ringa mej så ska jag hjälpa honom att fixa skiten ok b mam. jag älskar dig prinsess.

2009-02-12 @ 13:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0