In love? Yes I am..... <3

hthdfh
                                                                                           Hej!
Idag har det hänt mycket! Nån har låtsas vara en av mina änglar... ( Stephanie ) Och skrivit massor av elaka grejer till mina andra änglar!!! :/ Inte så snällt... Men faktiskt, nu lägger jag det bakom mig och skriver om en kille jag älskar! <3333
Han e en underbar kille, han e alltid snäll, ljuger aldrig ( tro det eller ej, men det e sant )...... Kan nån gissa vem det e??? Näääe det kan ni inte för ni vet inte vem det e......! Men jag tänker i alla fall skriva om en tjej jag känner!! Jag träffa henne för inte så länge sen..  Typ några år.... Hon e snäll, men kan vara tjurig ibland.... Hon har en jäkla humor... ( tro mig ) :)
vad mer kan man säga.... Hon e mitt allt <3333<3333 ........ Försök gissa på den här ni!! Om ni vill gissa, så skriv i kommentarerna!!

Puss & Kram / Prinsessanbus ( Nathalie )

Ps. Hjärtat på bilden e dedakterat till dem här 2 personerna <3
" Ni håller mitt hjärta i era händer " <3333         Love you... !!!

Kommentarer
Postat av: Kawthar Al-mansour

Rajaa?

2009-02-09 @ 19:37:19
Postat av: Fanny

okej ? fett mobbat att låtsas va hon

2009-02-09 @ 19:55:31
URL: http://faannys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0