Och så var det dags för skolan -.-

Hejsan... Jag hatar att det e slut på lovet... Förutom om man räknar med helgen... Jag som verkligen hatar skolan och snart e det ju utvecklingssamtal och jag ligger inte särskilt bra till... -.- men jag tänker njuta av helgen och när jag menar njuta så menar jag att jag inte ska göra nånting.. Inget.. Kanske nåt, men förhoppningsvis så kmr jag kolla på film med nån kompis. Har ju precis fått en ny.. Den verkar bra.. Men jag har inte sett den än.. Om nån vill kolla med mig messa mig då.. Ok alla har inte mitt nr.. Men jag menar ju vänner och sånt.. :) men vi får se. Hej då! Puss & kram / Nathalie Ps. Glömde säga god natt, för jag kmr ju inte skriva mer idag... :o ses imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0