Städis...

God morgon kära läsare... Imorse typ vid 02.05 började en film på 5:an som hette "hans hemliga liv på nätet" var det nån som såg den?? Jag tror inte det, alla sov ju... Men den e i alla fall med Jeremy Sumpter i. ( En av killarna uppe på bild här på min blogg ) Så jag var i alla fall tvungen att kolla men i typ mitten av den orka jag inte mer... Den var typ för sorglig... Jag har sett den en gång förut och jag börja typ nästan gråta. Ok den var inte jätte sorglig xD men jag kan vara lite överkänslig ibland... Men jag gick i alla fall och la mig. Och egentligen vill jag inte vakna för det e städdag idag. -.- men nu sitter jag ju här alldeles nyvaken.. Måste gå, ska kolla på tv så länge jag kan -.- Puss & Kram / Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0