Trött, trött...

Hejsan... Jag e skit trött. Men jag kan inte somna om så jag får väl vakna då. Idag så ska jag städa hela mitt rum... Kmr ta 3 timmar -.- men jag ska städa det. Sen ska jag till en Frisör för vi ska kolla vilken färg som passar mig bäst.. Så kan Bella och Ebba sluta klaga om att jag härmar dem med samma färg. För det kanske inte ens blir samma färg som dem tog.. Dem tog typ: mörkblond-kastanjebrunt. Jag vill ha bara Kastanje brunt. Nu har jag ju frågat alla mina kompisar om jag skulle passa som brunett.. Och alla sa ja.. Förutom ebba och bella då... Och steffi skrev inte tillbaks.. Hon var väl upptagen eller nåt.. Iaf så ska jag försöka somna om igen... Puss & Kram / Nathalie

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Natta,jag tkr det är lite taskigt att du ska färga precis när vi gjort det..kunde du inte vänta ett tag? Föresten har jag inte sagt att du inte passar som brunett så sluta ljug

2009-02-23 @ 18:18:54
URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0