Cole and Dylan Sprouse!!

jg

Heej allihopa...
Idag vakna jag ganska tidigt men jag låg kvar.. För jag skulle ändå inte haft nåt att göra.. xD
Sen gick jag iaf upp och logga in på msn.. Och Ebba logga in :o Hon brukar typ sova till 2 på dan kanske :P
Men sen fick jag veta vrf hon var vaken... hon var lite sjuk och kunde inte sova.. Men vi chatta lite och hon hade gjort en Jesse McCartney video till... kolla hennes blogg där videon e:

www.bebiis.blogg.se

Den var JÄTTE BRA!! sen fick jag ge lite förslag vad hon borde göra sen.. gör det ni också på hennes blogg.. hon kanske gör just den videon ni önskar... :P Men nu e hon klar med ännu en Jesse McCartney video.. den e säkert jätte sorglig.. fick se lite i början.. :) Nu sitter jag här och kollar på snyggingarna Cole och Dylan... Dem har blivit jävligt snygga nu.. vad tkr ni???

Kramar / Natalie <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0