Finns det nåt sötare?? :)

fkfh 
jgfj

rdyutr

Heeej var tvungen att lägga upp dem här.. vi e ju en flumklass och då måste man lägga upp flum bilder.. :) alla e från facebook men orka bry sig.. 
Bilderna:
bild 1: Jag och Ebba skolka från spanskan och satt och gjorde lite konstiga miner.. :P
bild 2: Jag bad steffi att göra en konstig min och det här blev resultatet.. :)
bild 3 : Också en skolkning från spanskan.. jag e ju värsta gangstern.. hehehe.. xD
bild 4: Det var så att Max i min klass ( den sötaste också..vi har inga andra söta.. nån som vill byta klass? ) ( endast söta ) Han iaf hade K- varning ! det betyder kalsongvarning för dem som inte vet :P

Detta var lite från flumklassen.. :) vi borde verkligen göra nån tv show om oss... jag och fanny snacka om det ida.. för vi e ju flummiga och vi e klass 7ad.. då borde showen heta: Klass 7AD-HD
För vi e lite cp ibland... hahaha.. det borde finnas.. :)

Pussar / Nathalie...
ps. eftersom jag inte skriver igen ida så blir det här ett GODNATT!! <3333

Kommentarer
Postat av: någon tomte så där som bor i nån låda :S

Fin kille xD nice ass! :O

2009-03-16 @ 21:08:30
Postat av: klass 7C nytospsskolan

va hatar er 7AD ni e ju värsta geek klassen

haha hälsningar klass 7C

2009-03-17 @ 17:23:36
Postat av: marzia

jävla bög högar!!!! :(

2009-03-18 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0