INSANE...

Heej
I cant belive it... men det hände en skit konstig grej nästan nyss... tyvärr kan jag inte berätta om det.. eller asså jag vill men det e så himla långt... så jag berättar lite om dan.. Jag vakna imorse och kände för att skita i allt ida.. men så blev det inte.. det enda jag sket i var den första lektionen.. :O men iaf så kolla jag på en film imorse och den var skit bra.. har sett den tror jag för jag kände igen den :) sen så gick jag till skolan efter den. Och det e ju aldrig roligt i skolan förutom när man gör det roligt.. men då e det alltid nån som förstör det.. Synd tkr ja.. :(  Men sen när man vill reda ut det så har alla redan vänts sig emot en.. ok inte alla men några .. det e också väldigt synd :(  men till slut blir man alltid vänner.. det kallas vänskap för mig...

kramar / natta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0