Jaja....

fh

Heeej
Det e konstigt men jag tkr det blir vårigare ( eller vad det heter ) för varje dag.. Ibland när jag säger att nu e det vår .. så blir det vinter igen :( så jag ska hålla tyst om det.. Men om ida .
Ida så var det en hektisk dag.. jag menar det verkligen.. alla skrek och hållde på och leka me varann , om man säger på det sättet :)
Visste inte heller att Hannah och Andy var ihop :S om det nu e sant xD
Jag var väl lite efterbliven ida.. :)  Men det var ganska roligt i skolan för en gångs skull, förutom när Beppo förstörde allt som vanligt :( Jag vet inte vad man ska göra åt honom.. :o men han e så himla jobbig x)
oh juste skulle skriva in en liten berättelse :)

Jag och en kompis messa till varann och då fråga jag om steffi hade messat honom ida.. då sa han nää , hon svarar inte.. då sa jag : inte på mig heller.. och då sa jag att hon kanske var kidnappad.. och han ba: aa visst.. då sa jag : alla har ju blivit kidnappade nån gång .. då sa han aa eller hur... då sa jag : när var din senaste.. då sa han igår ( det var ju igår vi messa om det här så det blir i förrgår ) då sa jag : min var idag av min godis påse.. då sa han : hahaha ok .. och då sa jag att jag skulle skriva vad som hände när jag blev kidnappad.. och här e det :

Jo det var så här..
Det var vid 5 tiden.. jag kom precis från en godis affär som var ny. Jag köpte godiset som jag älskade mer än allt annat..
Det var mörkt och jag gick bakvägen hem.. Det var inga där eftersom alla tyckte bakvägen var läskig.. Till o me dem vuxna..
Jag åt en kola bit.. Och helt plötsligt börja jag höra röster.. Dem sa:
- Hur ska vi ta henne?
- Hon kmr slita sig loss om vi binder henne..

Jag hörde en massa gnabbel men fortsatte gå.. Efter ett litet tag märker jag att några godisar e borta.. Jag tar en extra check och märker då att en svart bil me svarta fönster åker efter mig.. Helt plötsligt känner jag hur en choklad bit axel beordrar dem andra godisarna att kasta in mig i bilen.. Jag ville inte men kunde inte kämpa emot.. En dörr till bilen öppnas  och där vid ratten sitter en mars- choklad och kör.. Jag börjar skrika så massor av godisar  hoppar in i min mun för att jag ska vara tyst... Sen svimmar jag.. Efter nån  timme vaknar jag och ligger i bilen.. Alla pratar som inget har hänt, men en godis bit märker att jag vaknat och slår till mig så att jag svimmar igen.. Nästa gång jag vaknar ligger jag i sängen och e chokladig runt munnen..

Det var min kidnappning.. xD

skriv i kommentarerna vad du tkr.. :)

Kramar // Natta

Kommentarer
Postat av: Ebba

hehe? jag fattar inte

2009-03-25 @ 16:38:12
URL: http://bebiis.blogg.se/
Postat av: Natta

det e lättare att fatta om jag hade sagt det i skolan :)

2009-03-25 @ 16:52:24
Postat av: Anonym

hehe

2009-03-25 @ 17:55:41
Postat av: marzia

haha jag läste den före XD

2009-03-26 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0