LOL....

gjgj

Heeeeej.....
Japp , ida e det fredag.. ÄNTLIGEN!  Ingen skola imorgon .. oh , gud så skönt... hmm.. i helgen tror jag  att jag vill gå på bio eller det e redan bestämt att jag ska det ifall jag hinner.. Vad har hänt ida?? JOO, juste ida fyller en kille som heter Max år! GRATTIS!!! :) Och sen på matten ida också fick Beppo damp på mig bara för att jag försökte ta av Marzia tofsen som hon hade i håret ( hon ser mycke sötare ut utan den ) IAF.. Beppo slängde ut mig och sa att jag inte fick komma in igen xD DET VAR INTE SNÄLLT GJORT AV HONOM! men annars har det varit en ganska lugn da.. :)

ps. about the picture: can it be more cute with a cat who wants to sing?? <3

pussar / Nathalie <3333

Kommentarer
Postat av: marzia

rätt åt dig xD ( hahahah )

2009-03-13 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0