" malet "

Hejsan! Oj,oj,oj ni ska veta vilken dag jag haft.. Så jävla rolig!!! :) först försökte jag instrallera en grej hemma.. Det gick inte bra säger jag xD... Sen åt jag på resturang och det var så jävla god mat.. Sen på hände det ju mer men jag orkar bara inte. Men detta var det bästa.. Jag, hind och hennes lillasyster skulle till ica och vi handla två mjölkpaket och sen nåt mera ( kom inte ihåg ) men på hem vägen så sa jag malet till ayah och sparka henne i rumpan.. Hihihi.. Då tappa hon ena mjölken och den var till hennes pappa, och hind blev värsta galen och ba: " VI MÅSTE KÖPA EN NY! " och hon bara tog upp paketet och kasta det åt helvete.. Det såg så jävla roligt ut... Men om ni undrar vad malet betyder så e det en förkortning på nåt på arabiska och man slår nån i pannan och säger det... Puss & Kram / Nathalie Ps. God natt!! Jag kmr inte skriva mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0