ohnej!!

Fd 
Om
Kl

Hejsan..
Lite bilder på mig, ebba och bella.... visst e vi gulliga?? OK.. nu om dan : imorse vakna jag ju som vanligt, inget spännande me det :P Ebba e ju arg på mig och jag ville veta vrf imorse i skolan.. så när jag kom dit fråga jag.. men jag fick inge svar först :(  Sen så sa hon svaret och vi börja bråka riktigt stort... men hon gick verkligen för långt me ett papper som hon skrev på och skicka runt i klassen.. Och jag e lite trött på henne för hon har verkligen gått för långt... Men sen iaf så när vi skulle hem så stack bella och ebba iväg.. vet inte vrf.. men jag och hind snacka me fanny.. och tackeshi ( eller vad han heter ) gick i vägen för oss.. men hind blev så arg att hon putta fanny och drog i hennes hår.. lika bra det.. sen så börja fanny gråta.. och det var ju inte direkt meningen .. men hon var riktigt taskig så jag antar att hon förtjänade det.. :O aja.. nu ska jag fixa lite så vi får se om jag skriver igen..

Kramar // Natta <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0