SNACKA OM VÄRDELÖST..

fth
fdh

Heeej
Jag e deprimerad.. jävligt deprimerad.. jag vill byta skola, flytta och helst bara dö.. allt bråk i skolan blir bara för mycke, och sen när man bråkar med några kompisar på fritiden blir det ännu värre.. JAG SPRICKER AV ALLT JAG HÅLLER IN.. vafan när ska man få släppa ut det?? jag vill bara slå nåt eller nån så hårt så all frustration försvinner.. bråk..bråk.. bråk .. var man än går blir det bråk.. iaf får man göra nånting bra av det och det e det man har kompisar till.. men det konstigaste e att varje gång Hind kmr till skolan blir det bråk.. och juste, om Sabah läser det här så vill jag säga förlåt till dig.. :) hoppas du förlåter mig.. här fick ni lite härliga bilder på Nytorpsskolan.. <3

Kramar / Nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

de finns en till person du borde säga förlåt till ...

2009-03-22 @ 13:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0